Αυξήστε τις πωλήσεις σας μέσω της native διαφήμισης.
Η native διαφήμιση είναι μια νέα «τάση» του digital marketing που αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της «αποστροφής προς τις διαφημίσεις» που – μάλλον δικαιολογημένα – επηρεάζει τους χρήστες του διαδικτύου σήμερα. Η πληθώρα διαφημίσεων στον διαδικτυακό κόσμο έχει κάνει τους περισσότερους χρήστες «αλλεργικούς» στις διαφημίσεις. Φυσικά, υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις, όπως οι μηχανές αναζήτησης (π.χ. Google), όπου ο χρήστης είναι πιο «ανοιχτός» στην εμφάνιση προωθητικού υλικού. Αυτό συμβαίνει επειδή ο ίδιος αναζητά μια συγκεκριμένη πληροφορία (π.χ. μια λύση σε κάποιο πρόβλημα) με την διαφήμιση σε αυτή την περίπτωση να μπορεί να τον βοηθήσει.
Σε γενικές γραμμές, οι διαφημίσεις δεν είναι καλοδεχούμενες. Αυτό φαίνεται από τη σημαντική αύξηση των adblockers στους περιηγητές του διαδικτύου και τη συμπεριφορά των χρηστών online.
Πώς θα μπορέσει λοιπόν να προβάλλει μια επιχείρηση τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα της; Η απάντηση έρχεται μέσα από τη native διαφήμιση. Πρόκειται για μια νέα στρατηγική content marketing (marketing περιεχομένου) που φαίνεται να έχει μεγάλη αποτελεσματικότητα.
Το κοινό επιθυμεί να λαμβάνει και να επεξεργάζεται περιεχόμενο, όχι διαφημίσεις. Εξαιρώντας κάποιες περιπτώσεις, όπως οι αναζητήσεις στην Google, αυτός είναι ένας γενικός κανόνας. Στα μέσα του 20ού αιώνα, ο κόσμος ήθελε να βλέπει διαφημίσεις λόγω των συνθηκών της εποχής. Σήμερα, τα πράγματα έχουν αλλάξει και το ίδιο πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις.
Τι είναι η native διαφήμιση;
Το Native Advertising είναι ένα υποσύνολο του Content Marketing και αποτελεί μια πρακτική προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών που προσαρμόζεται στις ανάγκες των καταναλωτών. Στην ουσία, είναι μια μορφή διαφήμισης με διαφορετικό πλαίσιο. Ο στόχος μιας εγγενούς διαφήμισης είναι να προωθήσει ένα προϊόν με τέτοιο τρόπο, ώστε ο χρήστης που θα την δει να μην αντιληφθεί ότι πρόκειται για πληρωμένη προώθηση. Με άλλα λόγια, προσαρμόζουμε το περιεχόμενο και το πλαίσιο της διαφήμισης στο ψηφιακό περιβάλλον που την φιλοξενεί (π.χ. ένα blog).
Η λογική βασίζεται στο γεγονός ότι η διαφήμιση στο διαδίκτυο συνήθως διακόπτει ή αποσπά τον χρήστη από αυτό που κάνει. Αυτό συμβαίνει επειδή, τις περισσότερες φορές, οι χρήστες «σερφάρουν» σε ένα οικείο περιβάλλον (π.χ. social media, blogs κ.λπ.). Σε αυτό το περιβάλλον, μια διαφήμιση δεν είναι καλοδεχούμενη. Ωστόσο, αν η διαφήμιση υιοθετεί τα χαρακτηριστικά του περιβάλλοντος στο οποίο φιλοξενείται και ταιριάζει με το συνολικό πλαίσιο, τότε είναι πιο πιθανό να γίνει αποδεκτή.
Ενδιαφέρεστε; Αν ΝΑΙ…. Συμπληρώστε την φόρμα ενδιαφέροντος ΕΔΩ!
Διαφορά Native Advertising με άλλα είδη διαφήμισης
Για να κατανοήσουμε τη διαφορά, πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσουμε ορισμένα βασικά σημεία. Τα Native Ads είναι μια πρακτική που στοχεύει να παρέχει περιεχόμενο στο κοινό με έναν τρόπο που να είναι φυσικός και οργανικός στο περιβάλλον του. Το Sponsored Content είναι ένα είδος διαφήμισης που χρησιμοποιείται για να προσφέρει αυτό το περιεχόμενο στο κοινό. Το Content Marketing είναι μια στρατηγική για τη δημιουργία branded περιεχομένου, δηλαδή περιεχόμενο που προωθεί ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.
Η κύρια διαφορά μιας native διαφήμισης έγκειται στον τρόπο εμφάνισης της. Ο στόχος αυτού του είδους προώθησης είναι να μην φαίνεται σαν διαφήμιση. Με άλλα λόγια, να μοιάζει με τα υπόλοιπα στοιχεία του περιβάλλοντος στο οποίο βρίσκεται.
Τα Native Ads μπορούν να εμφανιστούν σε οποιοδήποτε μέσο (Google, Social Media, Blogs κ.α.), με μία βασική προϋπόθεση: να μη διακόψουν τη φυσική ροή του χρήστη, όπως συμβαίνει με τις άλλες μορφές διαφήμισης.
Native Advertising στρατηγική
Όταν υλοποιείς μια καμπάνια Native Ad, είναι σημαντικό ο χρήστης να μην αντιληφθεί ότι πρόκειται για διαφήμιση. Για να το επιτύχεις αυτό, πρέπει να δημιουργήσεις αυθεντικό και σχετικό περιεχόμενο. Μην αποθαρρύνεις το κοινό με άσχετο περιεχόμενο για την εταιρεία. Χρησιμοποίησε ιστορίες (storytelling) που ταιριάζουν στα ενδιαφέροντα και το στυλ του αναγνώστη. Για να το πετύχεις αυτό δεν έχεις παρά να εμπιστευτείς την ομάδα μας.
1. Δημιούργησε ένα στρατηγικό πλάνο
Ένα στρατηγικό πλάνο για μια native ad καμπάνια θα πρέπει να περιλαμβάνει τα εξής στοιχεία:
Προσδιορισμός στόχων
- Προσδιόρισε έναν ξεκάθαρο στόχο για την καμπάνια. Οι πιο συνηθισμένοι στόχοι είναι για branding και performance. Τα metrics για branding μπορεί να είναι page views, χρόνος παραμονής, engagement κ.ά. Αντίστοιχα, τα metrics για performance στόχους είναι conversions, leads κ.ά.
Προσδιορισμός κοινού
- Για να δημιουργήσεις σωστό περιεχόμενο, πρέπει να γνωρίζεις το κοινό σου. Το κοινό που στοχεύεις πρέπει να είναι κατάλληλο για τα native ads που θα δημιουργήσεις. Αν δεν έχεις δεδομένα, μπορείς να δημιουργήσεις μια χαμηλής στόχευσης καμπάνια για να δεις ποιο κοινό ανταποκρίνεται καλύτερα και να εξειδικεύσεις τη στόχευσή σου.
Διάλεξε τα κατάλληλα μέσα επικοινωνίας
- Μια native διαφήμιση χρειάζεται κάποιον publisher. Για να επιλέξεις τους κατάλληλους publishers, χρησιμοποίησε τα στατιστικά τους (π.χ. αριθμό επισκεπτών), trends τα οποία μπορείς να εκμεταλλευτείς.
Όρισε το περιεχόμενο σου
- Καθόρισε τι θα περιλαμβάνει η διαφήμισή σου. Ποιο είναι το URL και το thumbnail που θα χρησιμοποιήσεις; Φρόντισε αυτά που θα επιλέξεις να προσελκύουν το ενδιαφέρον ή την περιέργεια του κοινού.
Σωστό budget
- Αν ξεκινάς τώρα, μια καλή πρακτική είναι να ορίσεις υψηλότερο cost per click. Αυτό θα σε βοηθήσει να συλλέξεις περισσότερα δεδομένα. Έχοντας αυτά, θα μπορείς να προσδιορίσεις με μεγαλύτερη επιτυχία τον τρόπο που θα διαχωρίσεις τις διαφημιστικές σου δαπάνες ανάλογα με την απόδοση.
2. Native περιεχόμενο
Η ουσία της native διαφήμισης βρίσκεται στη δημιουργία κατάλληλου περιεχομένου που να μην φαίνεται σαν διαφήμιση.
Για να πετύχεις σε αυτό το κομμάτι, πρέπει να κατανοήσεις την ψυχολογία του κοινού που στοχεύεις. Τι είναι αυτό που θα δώσει αξία στον καταναλωτή; Σκέψου τι προσδίδει πραγματική αξία στον αναγνώστη και μην εστιάζεις μόνο σε αυτό που θέλεις να πουλήσεις. Δημιούργησε αυθεντικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο, χρησιμοποιώντας storytelling για να περάσεις το μήνυμά σου αποτελεσματικά.
Pro tip: Δημιούργησε περιεχόμενο ανάλογα με τους στόχους σου. Ένας brand awareness στόχος είναι πιο γενικός από τους στόχους πωλήσεων ή lead generation. Έτσι θα ξέρεις πώς να κατευθύνεις το περιεχόμενό σου.
3. Ελκυστικό δημιουργικό
Τώρα που έχεις ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό πλάνο και το κατάλληλο περιεχόμενο, εστίασε στο δημιουργικό. Για να διαβάσει κάποιος το περιεχόμενό σου, πρέπει πρώτα να το επιλέξει.
Εικόνες
- Να μην έχουν πολύ λεκτικό περιεχόμενο.
- Να είναι ανθρωποκεντρικές.
- Να ενσωματώνουν και τα δύο φύλα.
- Να χρησιμοποιούν ελκυστικά χρώματα.
- Να είναι κατάλληλου μεγέθους.
Τίτλος διαφήμισης
- Να μην ξεπερνά τους 45 χαρακτήρες.
- Να περιλαμβάνει την πιο σημαντική πληροφορία στην αρχή.
- Να προκαλεί περιέργεια (αν είναι εφικτό).
- Να κάνει σαφές το κύριο μήνυμα.
4. Κάνε δοκιμές
Μην περιμένεις να έχεις την τέλεια φωτογραφία ή το καλύτερο περιεχόμενο από την πρώτη φορά. Το μυστικό της επιτυχίας είναι οι δοκιμές. Δοκίμασε διαφορετικές εικόνες, τίτλους και, αν χρειαστεί, ξαναγράψε το περιεχόμενό σου από την αρχή.
Για να εκμεταλλευτείς αυτό το είδος διαφήμισης, πρέπει να δοκιμάζεις και να βελτιώνεσαι διαρκώς. Φυσικά, μπορείς να εμπιστευτείς τη βοήθεια μιας επαγγελματικής ομάδας για μια επιτυχημένη προσέγγιση στο Digital Marketing και μια εξαιρετική εμπειρία.
Που είμαστε
Τα γραφεία μας βρίσκονται στην οδό Θεμιστοκλέους 14, στον Άγιο Ιωάννη Ρέντη. Έλατε να μας συναντήσετε για να δούμε μαζί τις ανάγκες της επιχείρησής σας σε επίπεδο προβολής και προώθησης.
Ανάλογα με τις ανάγκες σας, αναλαμβάνουμε την κατασκευή ιστοσελίδων, την δημιουργία media plan για διαφήμιση στην τηλεόραση ή διαφήμιση στο ραδιόφωνο, την δημιουργία ραδιοφωνικού ή τηλεοπτικού διαφημιστικού.
Κατασκευή ιστοσελίδων
Τηλεοπτική διαφήμιση
Ραδιοφωνική διαφήμιση
Παραγωγή τηλεοπτικού spot
Παραγωγή ραδιοφωνικού spot
SEO
Native διαφήμιση
Ψηφιακή επαγγελματική κάρτα
Αύξηση google reviews
Marketing εσωτερικών χώρων