έπιπλα που δεν έχουμε τιμές στο site. Θα μπουν τιμές στους διακοσμητές σε όλα τα
προϊόντα του site που δεν έχουν αυτή την στιγμή τιμή με +117. Έτσι, θα μπορεί να βγει και
η προμήθεια για εκείνους.
Τι γίνεται σε περίπτωση που η παραγγελία του διακοσμητή είναι μόνο προϊόντα με
σκοτωμένες τιμές στο site;
μας και να προτείνετε στους πελάτες σας έναν χώρο με μοντέρνα έπιπλα που θα σας κάνει
να ξεχωρίσετε.
όλα τα έπιπλα που έχουν τιμές στο site. Θα του εμφανίζει την αρχική τιμή, και την τιμή
B2B για να δει τι κερδίζει.
και να έχετε πρώτοι έναν χώρο με μοντέρνα έπιπλα που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε.
μετρήσεις και προτείνει τα ιδανικά έπιπλα με βάση το χώρο. Χρέωση υπηρεσίας 150€ σε
Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Το κόστος αυτό θα συμπεριληφθεί στο τελικό ποσό της
παραγγελίας.
Έκπτωση 7€ για κάθε 1.750 πόντους.
Έκπτωση 27€ για κάθε 6.250 πόντους.
Έκπτωση 110€ για κάθε 18.000 πόντους.
Αυτός που συστήνει παίρνει 6250 πόντους και 1 βαθμό loyalty.
Αυτός που κάνει την αγορά του από την πρόσκληση παίρνει:
α) 1750 πόντους για παραγγελίες από 150€ - 500€.
β) 6250 πόντους για παραγγελίες από 500€ έως 2000€.
γ) 18.000 πόντους για παραγγελίες από 2000€+.
Αυτοί οι πόντοι μπορούν να εξαργυρωθούν με την πρώτη αγορά.
Παράδειγμα: Έρχεται ένας και επιστρέφει τον γωνιακό καναπέ Nestorio που είχε αγοράσει πριν 4 χρόνια στα 590€. Ο ειδικός που ασχολείται με αυτό θα υπολογίζει μια τιμή του προϊόντος που μπορεί να πωληθεί ξανά (έστω 250€). Ο πελάτης θα επιλέγει ένα νέο έπιπλο με έκπτωση ίση με το 50% της αξίας του παλιού προϊόντος (125€). Θα είναι μισή γιατί θα υπολογιστεί και ο χρόνος που θα κάτσει στην αποθήκη, έξοδα για να μπορούμε να προσφέρουμε αυτή την υπηρεσία κτλ.
Τα παλιά προϊόντα θα ανεβαίνουν στην landing page με τα stock και θα πωλούνται σε σκοτωμένες τιμές. Στη τελική, μπορούν να γίνονται και δωρεά ανά καιρούς αυτά που δεν πωλούνται με τίποτα κάνοντας παράλληλα και διαφήμιση.
Κατηγορία GOLD: Ο πελάτης ανεβαίνει στην κατηγορία GOLD όταν πάρει 5 βαθμούς loyalty. Όταν ένας πελάτης γίνεται GOLD, παίρνει διπλάσιους πόντους.
Κατηγορία PLATINUM: Ο πελάτης ανεβαίνει στην κατηγορία PLATINUM όταν πάρει 10 βαθμούς loyalty. Όταν ένας πελάτης γίνεται PLATINUM παίρνει διπλάσιους πόντους και συμμετέχει αυτόματα κάθε μήνα σε κλήρωση για δώρο (πολυθρόνα - σετ λευκά είδη - τραπέζι σαλονιού κτλ).
ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΕΣ